Uvjeti poslovanja

Naziv: TELETRONIK Informatika d.o.o. za servis, trgovinu i usluge
Sjedište:  Cvetković 79, 10450 Jastrebarsko
OIB:  86790561607
IBAN:  HR1523400091110945324, Privredna Banka Zagreb

UVJETI I ODREDBE SERVISA UREĐAJA

  1. Dijagnostika kvara na mobitelima i tabletima, stolnim i prijenosnim računalima, naplaćuje se prema cjeniku usluga, osim u slučaju ugovaranja popravka uređaja nakon procesa dijagnostike, te je tada besplatna.
    • Tijekom procesa dijagnostike, utvrđivanja kvara ili popravka može doći do potpunog otkazivanja uređaja, komponenti, memorije ili medija za pohranu podataka. TELETRONIK Informatika d.o.o. se odriče rizika i odgovornosti za nastalu štetu i gubitak podataka.
  2. Svi nedostaci kao što su prijašnji kvarovi, oštećenja i ogrebotine moraju biti prijavljeni od strane korisnika prilikom prijema ili dostave proizvoda u servis. Završnu provjeru fizičkih oštećenja ili nedostataka obavlja TELETRONIK Informatika prilikom dijagnostike i procesa otklanjanja kvarova. Uređaje održavajte prema uputama i pohranjujte podatke.
  3. TELETRONIK Informatika vrši isključivo VANJAMSTVENU dijagnostiku i popravak uređaja. Korisnik je isključivo odgovoran za moguće kršenje jamstvenih uvjeta te prestanka garancijskog roka predajom uređaja u naš servis. Savjetujemo sve korisnike čiji su uređaji pod jamstvom i garancijom da se u slučaju kvara obrate službenom servisu proizvođača.
  4. Tehnički zahvati na operativnim sustavima, programima i aplikacijama, otklanjanje sistemske ili programske pogreške, instalacija, optimizacija, dijagnostika, uklanjanje virusa te podešavanje softvera su usluge koje se naplaćuju prema važećem cjeniku. Održavanje i ažuriranje programske opreme i briga o rezervnoj kopiji podatka je u domeni korisnika uređaja. TELETRONIK Informatika zadržava pravo da obavi uslugu instalacije operativnih sustava, aplikacija i programskih paketa u svrhu otklanjanja nedostataka ili na zahtjev korisnika. Odgovornost za pravilno licenciranje i poštovanje autorskih prava je na korisniku ili vlasniku uređaja.
  5. TELETRONIK Informatika ne odgovara za pohranjene podatke i programsku opremu na računalu ili bilo kojem mediju ili uređaju za pohranu i prijenos podataka. Korisnik je dužan prema svom nahođenju i potrebama napraviti sigurnosnu kopiju važnih podatka prije dostave uređaja na servis. Usluga izrade sigurnosnih kopija ili naknadnog spašavanja podataka može biti naplaćena u dogovoru sa korisnikom i prema važećem cjeniku.
  6. U slučaju zahtjeva za popravkom uređaja, zahvate do 25% tržišne vrijednosti proizvoda, a koji ne prelaze vrijednost od 300,00 kn smatramo ekonomski isplativima. U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno, usmeno ili elektronsko očitovanje temeljem ponude i/ili dijagnostike.
  7. U slučaju kada se uređaj dostavi u servis s kvarom koji uzrokuje smanjenu funkcionalnost uređaja kao što je blokiranje ili spontano gašenje u radu, te pretjerano zagrijavanje uređaja, odnosno vidljivim oštećenjima kao što su značajnija oštećenja zaslona i kućišta, prisutnost vlage, te napuhnuta ili oštećena baterija pristupa se posebnom dijagnostičkom zahtjevnom procesu. Ukoliko je kvar elektronike i sklopova znatan, tijekom procesa otklanjanja ili dijagnostike istog moguć je potpuni prestanak rada uređaja. TELETRONIK Informatika u tim slučajevima ne snosi rizik niti odgovornost za popratne dodatne kvarove koji mogu nastupiti tijekom dijagnostike i servisiranja. U slučaju popravka koji nije uspio ili je stranka odustala od popravka naplaćuje se dijagnostika prema važećem cjeniku.
  8. Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 15 radnih dana od završetka popravka, dijagnostike i ponude servisa, naplaćujemo skladištenje uređaja u iznosu od 2,00 kn za svaki dan skladištenja. Za uređaje koji nisu preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o produljenom čekanju ne odgovaramo te isti mogu biti rashodovani ili reciklirani, a dijelovi korišteni za pokriće troškova.
  9. Korisnik je jasno i unaprijed upoznat sa uvjetima poslovanja koji su navedeni na servisnoj primci, te dostupni na našoj web stranici ili na upit te time smatramo da je suglasan sa svim uvjetima poslovanja i cijenama servisa prema važećem cjeniku.

PREUZETI UREĐAJ S SERVISA MOGUĆE JE JEDINO UZ PREDOČENJE SERVISNE PRIMKE!

Potrebne dodatne informacije o uvjetima i cijenama naših usluga možete dobiti upitom na email